• ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
  • کد خبر: 1401
جولی

جدایی آنجلینا جولی و برد پیت باعث نشده که حواشی پیرامون این دو به اتمام برسد بلکه اختلافات این زوج همچنان خبرساز است.

به گزارش ایران پژواک، 20 ماه پس از جدایی پر سر و صدای آنجلینا جولی و برد پیت اختلافات درباره حق حضانت فرزندان و شرایط نگهداری از آنها همچنان ادامه دارد.

در روزهای اخیر گزارش های مختلفی درباره اوجگیری دوباره اختلافات این زوج هنری پیشین منتشر شده و آنها همراه با وکلای خود به دادگاه خانواده مراجعه کردند. گفته می شود برد پیت با شکایت از رفتار آنجلینا جولی در تخریب شخصیت او نزد بچه ها؛ خواستار سپری کردن زمان بیشتری با فرزندانش است.

برد پیت مدعی است آنجلینا جولی به صورت غیرمنصفانه ای او را مقصر فروپاشی خانواده معرفی کرده و از بچه ها خواسته از پدرشان دور باشند. هرچند مدیر برنامه آنجلینا جولی از پاسخگویی به خبرنگاران خودداری می کند ولی اسناد رسمی دادگاه خانواده در لس آنجلس تأییدی برای ادعاهای برد پیت است.

قاضی دادگاه ضمن گله از آنجلینا جولی در این موارد؛ خواستار اصلاح رفتارهای این بازیگر مشهور در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان شده است. براساس حکم دادگاه آنجلینا جولی باید در حضور مشاورین خانواده به فرزندان توضیح دهد که برد پیت تنها مقصر جدایی والدین آنها نیست و فرزندانش را دوست دارد.

آنجلینا جولی باید بدگویی از برد پیت را متوقف کرده و به فرزندانش اطمینان دهد که پدرشان فرد خطرناکی نیست و آنها را آزار نمی دهد. بر اساس حکم دادگاه فرزندان باید زمان بیشتری را با پدر خود سپری کنند و از این نظر منع قانونی برای اقامت آنها نزد برد پیت وجود ندارد.

در همین حال قاضی دادگاه تأکید کرده حکم حضانت فرزندان دائمی نیست و در صورت عدم اصلاح رفتارهای نادرست آنجلینا جولی و یا درخواست فرزندان، سرپرستی آنها به برد پیت واگذار می شود.

آنجلینا جولی و برد پیت دارای سه فرزند هستند و سه کودک دیگر را نیز به فرزندی پذیرفتند. آنها در سال ۲۰۱۶ و پس از جار و جنجال های بسیار به زندگی مشترک خود خاتمه دادند.

بر اساس حکم دادگاه حضانت فرزندان با آنجلینا جولی است و برد پیت در فواصل زمانی مشخصی می تواند آنها را ملاقات کند. هر چند که گفته می شد روابط این دو ستاره بزرگ هالیوود بهبود یافته و آنها روزهای تلخ گذشته را فراموش کردند؛ ولی رویدادهای اخیر خلاف این موضوع را ثابت می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی