C۱۶

کمپانی لیپ‌موتور با پشتیبانی استلانتیس، مالک شرکت‌های بزرگ پژو، سیتروئن، مازراتی، داج و غیره، مدل C۱۶ جدید را در چین عرضه کرده است.

به گزارش ایران‌پژواک، کمپانی لیپ‌موتور با پشتیبانی استلانتیس، مالک شرکت‌های بزرگ پژو، سیتروئن، مازراتی، داج و غیره، مدل C۱۶ جدید را در چین عرضه کرده است. مدل C۱۶ دارای خطوط طراحی نرم و روان، دستگیره‌های مخفی درها و شکل خاص چراغ‌هاست. سقف شیشه‌ای پانوراما و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی به این عناصر طراحی می‌پیوندند.

از نظر اندازه، این کراس‌اوور دارای طول ۱۹۳٫۵ اینچ (۴۹۱۵ میلی‌متر)، عرض ۷۵ اینچ (۱۹۰۵ میلی‌متر) و ارتفاع ۶۹٫۷ اینچ (۱۷۷۰ میلی‌متر) با فاصله بین دو محور ۱۱۱٫۲ اینچ (۲۸۲۵ میلی‌متر) است.

شاسی‌بلند زیبای چینی با آپشن‌های فراوان، ارزان‌تر از فیدلیتی!

فضای داخلی دارای طراحی مینیمالیستی است و به‌جز نمایشگر کیلومترشمار، سیستم اطلاعات سرگرمی شناور و فرمان چرمی چیزهای زیادی وجود ندارد. این خودروی شش‌نفره مجهز به سیستم کنترل آب‌وهوای دو منطقه‌ای و شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی تلفن همراه است.

شاسی‌بلند زیبای چینی با آپشن‌های فراوان، ارزان‌تر از فیدلیتی!

مدل‌های رده بالا لوکس‌ترند و دارای سیستم کنترل آب‌وهوای سه منطقه‌ای و همچنین گرم‌کن و سردکن صندلی در ردیف اول و دوم هستند. سیستم صوتی پریمیوم با ۲۱ بلندگو، سیستم اطلاعات-سرگرمی ۱۵٫۶ اینچی عقب و سیستم کمک رانندگی هوشمند Pilot که از سنسور لیدار استفاده می‌کند، قابل سفارش هستند.

شاسی‌بلند زیبای چینی با آپشن‌های فراوان، ارزان‌تر از فیدلیتی!

نیروی تولیدی توسط یک پیشرانه با برد طولانی ارائه می‌شود که متشکل از یک موتور ۱٫۵ لیتری، یک بسته باتری ۲۸٫۴ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی نصب شده در پشت با قدرت ۲۲۸ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است. این کراس اوور قادر است تا در ۸٫۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و ۲۰۰ کیلومتر را تنها با برق طی کند.

شاسی‌بلند زیبای چینی با آپشن‌های فراوان، ارزان‌تر از فیدلیتی!

یک مدل کاملاً الکتریکی که دارای بسته باتری لیتیومی ۶۷٫۷ کیلووات ساعتی است، در دسترس خواهد بود. این مدل به یک موتور ارتقا یافته با قدرت ۲۸۸ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. به لطف قدرت بیشتر، این شاسی‌بلند برقی می‌تواند در ۶٫۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو پس از هر بار شارژ قادر است ۵۲۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

قیمت لیپ موتور C۱۶ غیر برقی از ۲۱,۴۳۹ دلار (معادل یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان) و قیمت نسخه برقی از ۲۲,۲۶۴ دلار (معادل یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان) شروع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی