• ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
  • کد خبر: 40688
خودرو

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار گویا به مذاق خودروسازان خوش نیامده است و صدور فاکتور خودرو را با کندی انجام می‌دهند، همین امر باعث شده است قیمت برخی از خودروها در سطح بازار صعودی باشد.

به گزارش ایران‌پژواک، یک هفته‌ای است که بازار خرید و فروش خودرو با روند کاهش قیمت‌ها روبه‌رو شده است که مهمترین عامل آن را باید بی‌رغبتی مردم به خرید خودرو آن‌هم از بازار دانست.

اما نکته مهم اینجاست روند کاهشی قیمت‌ها در بازار گویا به مذاق خودروسازان خوش نیامده است و صدور فاکتور خودرو را با کندی انجام می‌دهند همین امر باعث می‌شود قیمت برخی از خودروها در سطح بازار صعودی باشد.

فعالان بازار خودرو معتقدند اگر روند صدور فاکتور توسط خودروسازان با سرعت انجام شود خودرو در بازار ارزانتر خواهد شد اما همیشه خودروسازان از این شگرد استفاده می‌کنند و صدور فاکتور را با کندی انجام می‌دهند تا شاهد کاهش قیمت در بازار نباشیم.

علاوه‌براین آگهی‌های نامعتبر هم در سطح بازار رونق دارد، فرد یا افرادی با انتشار آگهی‌های مختلف در سایت‌های فروش خودرو قیمت‌ها را پایین‌تر از نرخ بازار اعلام می‌کنند و با این شگرد خریدار را به‌سمت خود می‌برند و در قالب قراردادهایی معاملات را انجام می‌دهند در نهایت اگر فرد بخواهد لغو قرارداد کند باید ضرر و زیان پرداخت کند، به همین منظور تأکید می‌شود که فریب این آگهی‌ها خورده نشود و از فروشندگان معتبر خرید انجام شود.

نام خودرو قیمت خودرو در بازار امروز ۲ مهر
سورن‌پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژوپارس ۶۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سورن‌پلاس ۷۰۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
راناپلاس ۶۱۵,۵۰۰,۰۰۰
هایما۷X ۱,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس ۵۱۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییکGXL ۴۱۶,۵۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک ۵۳۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیکG ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهندS ۴۸۹,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS۵۵ مدل ۲۰۲۳ ۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیکV۴ ۹۴۸,۵۰۰,۰۰۰

انتهای پی

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی