گرن کوپه

بی‌ام‌و از نسل دوم سری ۲ گرن کوپه ۲۰۲۵ پرده‌برداری کرد. طراحی بیرونی و داخلی تغییریافته همراه با فناوری‌های جدید و پیشرانه‌های باز طراحی شده، از جمله ویژگی‌های نسل جدید سری ۲ گرن کوپه هستند.

به گزارش ایران‌پژواک، نسل دوم بی‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه برای سال ۲۰۲۵ وارد بازار شد. این مدل در ابتدا به‌عنوان نسخه چهار در برای سری ۲ استاندارد، با سوار شدن بر روی پلتفرم دیفرانسیل جلو BMW معرفی شد. این سدان به‌روز شده که امروز معرفی شد، دارای طراحی بیرونی و کابین بازطراحی شده همراه با آخرین فناوری و پیشرانه‌های جدید است که قدرت بیشتری تولید می‌کنند. جالب اینجاست که قیمت پایه این خودروی بی‌ام‌و با قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار ایران برابری می‌کند!

با قیمت خودروی فیدلیتی جدیدترین محصول بی‌ام‌و را بخرید!

یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ همچنان به عنوان قوه محرکه این خودرو عرضه می‌شود. این موتور در نسخه‌های sDrive ۲۲۸ و xDrive با ۲۴۱ اسب بخار قدرت و همچنین در نسخه‌های M۲۳۵ xDrive با ۳۱۲ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود. گیربکس هفت سرعته دو کلاچه، جایگزین گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می‌شود.

با قیمت خودروی فیدلیتی جدیدترین محصول بی‌ام‌و را بخرید!

هنگامی که این خودرو به پکیج M Sport مجهز شود، یک حالت M Sport Boost ارائه می‌شود که خودرو را برای حداکثر شتاب آماده می‌کند. نسخه xDrive ۲۲۸ می‌تواند در ۵٫۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

با قیمت خودروی فیدلیتی جدیدترین محصول بی‌ام‌و را بخرید!

سری ۲ گرن کوپه ۲۰۲۵ بزرگ‌تر شده و ۰٫۷ اینچ کشیده‌تر و ۱٫۰ اینچ بلندتر شده است. رینگ‌های آلیاژی هجده اینچی به صورت استاندارد نصب هستند.

در داخل، گرن کوپه دارای نمایشگر منحنی بی‌ام‌و است که سیستم عامل OS ۹ را اجرا می‌کند. این خودرو همچنین دارای یک کنترلر تعویض دنده جدید، یک شارژر بی‌سیم و یک سیستم صوتی هارمن کاردن با ۱۲ بلندگو است. برای اولین بار ماساژور صندلی‌های جلو نیز در دسترس هستند.

با قیمت خودروی فیدلیتی جدیدترین محصول بی‌ام‌و را بخرید!

بی‌ام‌و ساخت نسل دوم سری دو گرن کوپه را در اواخر امسال در کارخانه لایپزیگ آلمان آغاز خواهد کرد. تمام سه تریم این خودرو ۱۳۸۰ دلار گران‌تر از سال گذشته هستند. قیمت این خودرو از ۴۰۷۷۵ دلار (دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان) شروع شده و حداکثر تا ۵۰۶۷۵ دلار (سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان) ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی