• ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
  • کد خبر: 10423
سعید حسین پور

رفته رفته به بازیکنی باتجربه تبدیل می شود و کیفیت فنی بالای از خود نشان داد. او می تواند به پدیده جدید سرخ پوشان تبدیل شود.

به گزارش ایران پژواک، تنها ۲۰ سال سن دارد و متولد آمل است. او با وجود این سن کم سابقه سه سال قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

در دوران برانکو بسیار کم فرصت بازی به او می رسید چرا با وجود کامیابی نیا، ربیع خواه، نوراللهی طبیعی بود که زیاد فرصت بازی به او نرسد.

در چند دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفته امیدوار کننده ظاهر شده و رفته رفته به بازیکنی تاثیر گذار و باتجربه تبدیل می شود.

در دیدار پرسپولیس برابر سایپا سعید حسین پور بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بدون شک این بازی او هم هواداران را امیدوار کرده  و  هم نظر مثبت کالدرون را به دنبال داشته است.

پرسپولیس در میانه میدان با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل کامیابی نیا و نوراللهی خیالش راحت است اما حسین پور هم نشان داده که می تواند در صورت اعتماد بیشتر جایگزین خوبی برای این دو بازیکن باتجربه پرسپولیس باشد و حداقل در فصل های آینده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با آنها رقابت کند.

با توجه به بازی درگیرانه کامیابی نیا در میانه میدان و بازی های زیادی که از دست می دهد به نظر می رسد که حسین پور در فصل جدید شانس بیشتری برای بازی کردن در پرسپولیس داشته باشد.

حسین پور در دیدار برابر سایپا بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا هم در کارهای دفاعی خوب ظاهر شد و هم به خوبی توپ ها را پخش کرد تا نشان دهد که می تواند در صورت اعتماد کالدرون به پدیده جدید سرخ پوشان در میانه میدان تبدیل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی