مادیبو مایگا

مهاجم جدید سرخ پوشان پایتخت سابقه بازی کردن در ۷ لیگ را دارد. او با تجربه بسیار بالایی که دارد می تواند زمینه را برای درخشش خود و تیمش در لیگ نوزدهم مهیا کند.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در آستانه نهایی کردن قرارداد با مادیبو مایگا است.

سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد سرخ پوشان پایتخت با مایگا به توافق نهایی رسیدند و این بازیکن در تهران حضور دارد تا بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی خود به عنوان خرید جدید تیم تهرانی معرفی شود.

مایگا مهاجمی است که می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند.مهم ترین ویژگی که این مهاجم ۳۲ ساله دارد که می تواند کمک زیادی به او در سرخ پوشان کند تجربه بالایی است که او دارد. او یک مهاجم چهارچوب شناس و یک گلزن قهار است و این می تواند زمینه موفقیتش در سرخ پوشان را فراهم کند.

مایگا بیش از ۲۰۰ بازی در فوتبال اروپا داشته است. او در ۷ لیگ مختلف بازی کرده است و سابقه حضور در فوتبال آفریقا، اروپا و آسیا را دارد.

این بازیکن اهل مالی در لیگ جزیره و لیگ فرانسه درخشیده و سابقه باز کردن دروازه تیم های بزرگ چون چلسی، تاتنهام و پاری سن ژرمن را دارد و در فوتبال آسیا هم خوش درخشید است تا جایکه در لیگ عربستان سابقه هت تریک و دبل را دارد و در لیگ تایلند هم با گل زنی در دیدار فینال جام حذفی تیمش را قهرمان کرد.

سبک بازی پرسپولیس به گونه ای است که می تواند فرصت های زیادی را روی دروازه ها خلق کند و اگر یک مهاجم فرصت طلب داشته باشد حتی بدون آنکه سرعتی و یا تکنیکی باشد می تواند در هر دیداری گلزنی کند.

مایگا تجربه بالایی دارد که می تواند زمینه را برای درخشش او در سرخ پوشان مهیا کند. او اگر در زدن ضربات پایانی دقت و تمرکز لازم را داشته باشد به راحتی می تواند به ستاره نخست خط حمله سرخ پوشان تبدیل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی