پاولویچ

استقلال بعد از ناکامی در جذب درامه، سراغ بازیکنی رفته که ناپلئونی مجوز بازی در لیگ برتر ایران را بدست می‌آورد.

به گزارش ایران پژواک، خریدهای خارجی استقلال در نقل و انتقالات، تمام نشده و آن‌ها می‌خواهند یک مدافع چپ دیگر به ترکیب‌شان اضافه کنند. بوکاری درامه، بازیکن مد نظر استقلالی‌ها بود که قوانین مربوط به جذب بازیکنان خارجی، حضورش در ایران را منتفی کرد. درامه با ۵ بازی در دو فصل گذشته، به حداقل بازی مورد نیاز برای حضور در فوتبال ایران نمی‌رسید. حالا سایت فوتبال تریپ، نوشته استقلالی‌ها سراغ بازیکنی رفته‌اند که ناپلئونی، از این سقف عبور می‌کند!

دنیل پاولویچ، بازیکن جدیدی است که استقلالی‌ها برای پست دفاع چپ انتخاب کرده‌اند. پاولویچ، در دو فصل گذشته، مجموعا ۱۱ بازی برای تیم‌هایش کرده که همین موضوع، او را به حداقل‌های مورد نیاز برای قرارداد بستن با استقلال می‌رساند. آخرین بازی‌های پاولویچ مربوط به فصل ۲۰۱۷/۱۸ می‌شود. او دو هفته ابتدایی، بازیکن سمپدوریا بود و یک بازی برای‌شان انجام داد. قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی، قرضی به کروتونه رفت و با وجود نیمکت نشینی در بیشتر مسابقات، ۱۰ بازی در تیم جدیدش هم فرصت بازی پیدا کرد. اگر او در دو بازی با اینتر و آتالانتا به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین نمی‌شد، به ۱۰ بازی نمی‌رسید و نمی‌توانست گزینه تازه استقلال باشد.

سمپدوریا در بازگشت پاولویچ از کروتونه، او را نخواست. تیم دیگری هم با این بازیکن بوسنیایی قرارداد نبست و فصل پیش، خانه نشین بود. ماه‌های آخر فصل، پروجا که در سری بی بازی می‌کند، برای ۱۰ بازی پایانی فصل با او به عنوان مدافع ذخیره قرارداد بست. هر چند یک بازی هم، به زمین نرفت تا فصل را بدون حتی یک دقیقه بازی به پایان برساند.

کارنامه پاولویچ از زمان حضور در سمپدوریا، ناامید کننده است اما پیش از آن، او یک مدافع ارزشمند در فوتبال ایتالیا بود و سابقه بازی در تیم ملی بوسنی را هم داشت. بهترین فصل بازی پاولویچ، فصل ۲۰۱۳/۱۴ است که با پیراهن گراس‌هاپر توانست ۸ گل برای تیمش بسازد و نایب قهرمان سوئیس شود. سال ۲۰۱۵ که گراس‌هاپر او را به فروزینونه قرض داد، پاولویچ در فوتبال ایتالیا هم خوب شروع کرد. او در فصل ۲۰۱۵/۱۶ بجز مقطعی مصدومیت، در بیشتر بازی‌های تیمش به میدان رفت و ۶ پاس گل داد. عملکرد خوب پاولویچ در سری آ باعث شد به تیم ملی بوسنی هم دعوت شود و دو بازی ملی با جبل طارق و آلبانی در کارنامه‌اش دارد.

اگر سه فصل اخیر کارنامه پاولویچ را در نظر نگیریم، او می‌تواند یک خرید بزرگ برای استقلال باشد. بازیکنی که در سوئیس متولد شده اما اصالتی بوسنیایی دارد و به سبک فوتبالیست‌های شرق اروپا بازی می‌کند. آمار گل‌سازی قابل قبولی هم دارد. با این حال عملکردش در سه فصل اخیر، تردیدهای زیادی را به وجود می‌آورد. با این سوال که او بعد از فقط ۱۱ بازی در دو فصل اخیر، چقدر شرایط بازی‌های فشرده تیمی مثل استقلال را دارد و فوتبالش پس از نیمکت نشینی و خانه نشینی سه ساله در ایتالیا، چقدر از روزهای اوج فاصله گرفته است؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی