کنکور

یک مشاور کنکور و کارشناس آموزشی گفت: ورود به مسیر کنکور بدون کتاب کمک آموزشی ممکن نیست. منبع اصلی کنکور همیشه کتاب درسی است؛ اما کتاب کمک آموزشی به دانش‌آموز کمک می‌کند که دانش‌آموزان به منابع سوالات مختلف دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایران پژواک، مجید دماوندی گفت: اما به برخی از این کتاب‌ها دانش‌آموزان نیازی ندارند و موسسات به شکل کاذب نیاز ایجاد می‌کنند. یک دانش‌آموز باید حداقل ۱.۵ میلیون تومان هزینه خرید کتاب کمک آموزشی کند تا بتواند در کنکور موفق شود؛ واقعا این بازار به شکل فوق‌العاده‌ای رونق گرفته است.

او افزود: هرسال یک میلیون دانش‌آموز در کنکور شرکت می‌کنند اگر نصف این جمعیت این تعداد کتاب را تهیه کنند ببینید این موسسات چند میلیارد درآمد کسب می‌کنند.

دماوندی افزود: این تازه یک بخش از ماجراست، دانش‌آموز نیاز به شرکت در آزمون‌هایی شبیه کنکور دارد و موسسات کمک آموزشی برنامه راهبردی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند و کل یک سال دانش‌آموز با برنامه یک موسسه جلو می‌رود.در این نوع آزمون‌ها روان دانش‌آموزان رسما درگیر می‌شود تا رتبه خوب کسب کنند در حالی که در این آزمون‌ها تقلب صورت می‌گیرد و در کانال‌های تلگرامی سوالات فروخته می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی