• ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر: 27886
ریکاردو ساپینتو

باشگاه استقلال پس از مذاکره با چندین گزینه، تا این‌جای کار ریکاردو ساپینتو را نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت خود قلمداد می‌کند.

به گزارش ایران پژواک، باشگاه استقلال این روزها در شرایط دشواری به سر می‌برد. مدیران این باشگاه پس از جدایی فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری استقلال با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردند تا بتواند جانشین او را مشخص کنند.

در میان گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی، شاید بتوان گفت تنها فردی که بیش‌ترین شانس را برای هدایت استقلال داشت، جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان بود که این مربی با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که تمایلی برای هدایت آبی‌پوشان پایتخت ندارد.

طبق صحبت‌هایی که مدیران باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام کرده‌اند، اولویت این باشگاه، جذب مربی خارجی بوده است و در این مدت باشگاه استقلال تلاش خود را برای جذب مربی خارجی کرده است.

تا اینجای کار، ریکاردو ساپینتو مربی نام‌آشنای پرتغالی، نزدیک‌ترین فرد به نیمکت استقلال است؛ مربی‌ای که در کارنامه‌اش فراز و نشیب‌های قابل توجهی داشته است و حتی در چند سال گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی برای حضورش در ایران و در تیم‌های لیگ برتری مطرح بوده است. براگا پرتغال، واسکودوگاما برزیل، غازی‌ عینتاب ترکیه، رداستار بلگراد، بلننزس پرتغال، الفتح عربستان، آترومیتوس آتن، استاندارد لیژ بلژیک و موریرنسه پرتغال از جمله تیم‌هایی بوده است که این مربی پرتغالی در چند سال اخیر هدایت آن را بر عهده داشته است. او هم‌چنین سابقه قهرمانی با استانداردلیژ بلژیک در جام حذفی این کشور در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در کارنامه خود دارد.

این مربی ۴۹ ساله پرتغالی در حال حاضر به توافقات نهایی با باشگاه استقلال رسیده است و طبق پیگیری‌های انجام شده، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال این مربی را به عنوان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده قلمداد کرده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، در صورت حضور ساپینتو در استقلال، این مربی حدود ۳ دستیار خارجی در کادر فنی خود خواهد داشت و هم‌چنین برنامه قابل توجهی برای حضور دستیار ایرانی در کادر فنی آینده استقلال در نظر گرفته شده که قرار است پس از مشخص شدن حضور ساپینتو در استقلال به طور ویژه به آن پرداخته شود و گزینه‌های آن مورد بررسی قرار بگیرند.

در حال حاضر می‌توان گفت ساپینتو در یک قدمی نیمکت استقلال قرار دارد و اگر مشکل خاصی در توافق‌های دوطرف پیش نیاید، این مربی پرتغالی تا روز چهارشنبه قرار است به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت معرفی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی