• ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر: 3067

در مکانی تفریجی در آب‌های مالدیو به نام Hurawalhi رستورانی در عمق ۵.۸ متری آب دریا قرار دارد که از آن به عنوان بزرگترین رستوران زیر دریا یاد می‌شود.

به گزارش ایران پژواک، اندازه این رستوان ۱۰۵ متر مربع است و در آن می توان نمای بی نظیری از اقیانوس، مرجان‌ها، گونه‌های نادر آبزی، کوسه‌ها و همچنین منظره غروب آفتاب مالدیوی را رصد کرد. غذا خوردن در این رستوران که شاید بتوان از آن به عنوان یکی از شاهکارهای ساخته دست بشر یاد کرد، برای هر شخصی می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز و به یادماندنی باشد.

ساختار این رستوران متشکل از فولاد سخت به همراه گنبد اکریلیک شفاف است که به میهمانان رستوران، منظره‌ای زیبا و نمایی پانوراما از دریا و ماهی‌ها می‌دهد. گنبد این رستوران توسط شرکت معماری معروف اوکلندی به نام MJ Murphy ساخته است که در زمینه طراحی و ساخت آکواریوم‌های منحصر به فرد و خلاقانه شناخته شده است.
میهمانان از طریق یک راه پله مارپیچی ۱۳ متری که کلبه‌ای بالای رستوران را به رستوران زیر دریا متصل می‌کند، به داخل رستوران می‌روند. از آنجا که فضای داخل رستوران نسبتا کوچک طراحی شده است، و برای اینکه فضای بیشتری در اختیار میهمانان و مشتریان وجود داشته باشد، غذاهای سفارش داده شده در بیرون از رستوران و در خشکی طبخ شده و سپس در رستوران زیر دریا سرو می‌شوند.
برای مشاهده این رستوران جذاب فیلم را مشاهده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی