میرشاد ماجدی

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شایعه جلسه‌اش با وزیر ورزش برای مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایران‌پژواک، میرشاد ماجدی درمورد اینکه آیا روز گذشته برای مدیریت باشگاه استقلال جلسه‌ای با وزیر ورزش برگزار کرده است، اظهار داشت: با وجود فضای مجازی، حاشیه‌ها و شایعات به حدی در فوتبال ایران زیاد شده است. همین خبر را خودم شنیده‌ام اما زمانی که در خانه مشغول آشپزی بودم. در وزارت ورزش نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی بیرون افتاده است.

وی افزود: به تازگی هم دوستان به من زنگ زده و می‌گویند فلان جا مصاحبه کردی که می‌گویم اصلا صحبتی نکردم در شرایطی که از زبان من خیلی دقیق و شکیل مصاحبه‌ای نوشته می‌شود.

عضو اسبق هیات مدیره استقلال درمورد اینکه مدتی قبل پیشنهاد مدیریت این باشگاه مطرح شد، توضیح داد: بله چندین بار به من گفته بودند برای این پست همکاری داشته باشیم اما باید شرایط را در نظر بگیرید و ببینید می‌توانید کمک کنید. اگر می‌توانید باید وارد این عرصه شود. کمک کردن هم یعنی باری را از روی دوش باشگاه مثل مسائل مالی بردارد.

ماجدی درواکنش به این موضوع که وقتی محلی برای درآمدزایی وجود ندارد، یک مدیرعامل چگونه می‌تواند باری از روی دوش باشگاه بردارد، گفت: یکی از بحث‌هایی که از زمان بازی کردن من در استقلال تا دوره سرپستی‌ و عضویت من در هیات مدیره این باشگاه وجود داشت تا همین الان، مشکلات مالی بوده که همیشه هم تا حدی برطرف شده است. نمی‌خواهیم به مسائلی مثل حق پخش بازگردیم بلکه می‌خواهیم بگوییم اگر واقعا استقلال دولتی است، وظیفه دولت کمک کردن است اما اگر خصوصی یا در بورس است، باید از آن طریق حمایت شود.

وی اضافه کرد: اینگونه نباید باشد که چند تیم می‌توانند درآمدزایی کرده و هزینه کنند و فقط استقلال نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. این برای هواداران خیلی درد دارد. شاید طرفدار را از پشت قاب تلویزیون ببینید اما وقتی با هوادار زندگی می‌کنید، کلماتی می‌شنوید که باور نمی‌کنید خیلی از آنها خودشان را در قالب یک تیم می‌بینند. سال‌ها با استقلال زندگی کرده‌ام و این موضوع را دیده‌ام. هواداران با شکست این تیم، در زندگی شکست خورده و با پیروزی‌اش دچار خوشحالی می‌شوند.

سرپرست اسبق استقلال درمورد اینکه کانال رسمی باشگاه جای اعلام استعفای مدیرعامل نیست و باید استعفانامه را به وزیر ورزش تحویل داد، گفت: باشگاه استقلال یک شرکت است و طبق قانون شرکت‌ها اداره شود. اگر مدیرعامل عضو هیات مدیره باشد باید استعفای خود را به رئیس هیات مدیره ارائه کند. این کار در دوره‌های قبلی هم اتفاق افتاده است. از طریق او نیز به رئیس مجمع می‌رسد. به حدی فضای مجازی بزرگ شده که از این طریق استعفا می دهید یا حکم می‌گیرید و اصلا سندی وجود ندارد. یک خط در فضای مجازی می‌نویسید که نمی‌آیم و یک خط هم آنها می‌نویسند و می‌گویند نیا یا بیا!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی