علی اکبر رائفی پور

رائفی پور خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: میزان سرمایه گذاری فرزندتان در کانادا، هزینه های مربوط به دریافت اقامت دائم در آن کشور، هزینه های حقوقی شکایت مذکور از چه منبعی تامین و چگونه پرداخت شده است؟

به گزارش ایران‌پژواک، علی اکبر رائفی پور که جنجال های اخیر وی بر سر رشوه گرفتن نمایندگان و ماجرای ۱۴۰ سکه و همچنین پول پاشی محمد سعید احدیان دستیار محمدباقر قالیباف در مجلس شورای اسلامی سرو صدای زیاد به پا کرده بود، اینبار نیز در شبکه اجتماعی ایکس درباره اقامت فرزند قالیباف در کانادا نامه ای بلندبالا خطاب به وی به شرح زیر نوشته است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای قالیباف

با توجه به جایگاه خطیر شما به عنوان رئیس قوه مقننه از یک سو همچنین دشمنی های همه جانبه دولت کانادا علیه ایران از سوی دیگر؛ لطفا هرچه سریعتر درباره صحت و سقم مسائل مطرح شده پیرامون درخواست اقامت دائم فرزندتان آقای اسحاق قالیباف از دولت متخاصم کانادا شفاف سازی فرمایید.

همچنین از آنجا که شما در اعلامیه شفافیت اموال و دارایی های خود و خانوادتان که با مطالبه بنده در سال ۱۳۹۶ از کاندیداهای ریاست جمهوری صورت گرفت؛ اعلام فرموده اید که پسرتان یک خودرو پاترول مدل ۷۱، یک دستگاه موتور سیکلت و در مجموع یک میلیون در حساب بانکی خود داشته اند!

بفرمایید در صورت صحت؛ اولا چرا باید فرزند یکی از مهمترین مسئولین نظام بدنبال دریافت اقامت دائم از یک کشور معاند و متخاصم باشد؟

ثانیا میزان سرمایه گذاری فرزندتان در کانادا هزینه های مربوط به دریافت اقامت دائم در آن کشور، همچنین هزینه های حقوقی شکایت مذکور در همان سالها از چه منبعی تامین و چگونه پرداخت شده است؟

پی نوشت: به فرض صحت ، همین که ما توانسته ایم از این مسئله آگاه شویم مدیون شفافیت پرونده های قضایی در کانادا هستیم و الا از طریق جناب قالیباف و خانواده شان چیزی درز نکرده است. به امید روزی که بنا بر سفارش امام علی (ع) و رهبر انقلاب ، روح شفافیت در جای جای حکمرانی کشور و عملکرد مسئولین ما ساری و جاری باشد. که صد البته با یاری مردم چنین روزی نزدیک است ان شاءالله

او این توئیت را با هشتگ #اینبار فرق می کند منتشر کرده است

رائفی پور به قالیباف: چرا پسرتان به دنبال اقامت کانادا است؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی