جلال رشیدی کوچی

نماینده مرودشت در مجلس با اشاره به ماجرای کلاه‌برداری کوروش کمپانی گفت: مقصر اصلی دولت‌هایی هستند که با تصمیمات اشتباه خود، زمینه‌ساز بروز فساد می‌شوند؛ این گوشه کوچکی از آن فساد بزرگی است که در پشت‌پرده ممنوعیت واردات آیفون نهفته است.

به گزارش ایران‌پژواک، جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، با اشاره به ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی گفت: این روزها خبر کلاه‌برداری کوروش کمپانی کل فضای مجازی را پر کرده است، به نظر شما مقصر اصلی کیست؟

وی با اشاره به تبلیغ سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی گفت: آن جوانی که علاقه‌مندی مردم به گوشی‌های مردم سوءاستفاده کرده و از فرصت پیش امده برای پیش‌فروش ۲۰۰ هزار گوشی به قیمت ۲۵ میلیون تومان سود کرده، پول را برداشته و فرار کرده است؛ یا آن افراد مشهور و معروفی که بدون اطلاع از پشت‌پرده ماجرا، برای این کمپانی تبلیغ کردند و امروز انگشت اتهام به سمت آنان است؟

این نماینده ردصلاحیت شده در مجلس گفت: به نظر مقصر اصلی آن‌هایی هستند که چند وقت قبل، واردات آیفون را به بهانه‌های واهی به کشور ممنوع اعلام کردند بدون آنکه توجه کنند چه زندگی‌هایی نابود می‌شود و چه علاقه‌مندی‌هایی به تنفر تبدیل می‌شود.

نماینده مرودشت در مجلس یازدهم گفت: بله، مقصر اصلی دولت‌هایی هستند که با تصمیمات اشتباه خود، زمینه‌ساز بروز فساد می‌شوند؛ این گوشه کوچکی از آن فساد بزرگی است که در پشت‌پرده ممنوعیت واردات آیفون نهفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی