وکیل

همانطور که در مطالب بالا نیز خوانید امروزه به دلیل زیاد شدن مشکلات جامعه اشخاص زیادی با معضلات حقوقی در گیر هستند و برای اینکه بتواند این دشخوار ها را پشت سر بگذارند به وکیل احتیاج پیدا می کنند ، سوال مهم اینجاست ما برای اینکه بتوانیم یک وکیل خوب را پیدا کنیم باید به چه چیز هایی توجه داشته باشیم.

گزارش آگهی/ تقریبا همه ما میدانیم که با شرایطی که امروزه در ایران واقع شده است مشکلات حقوقی گریبان گیر بسیاری از افراد شده است که در صورتی که دانش و توانایی های لازم را در حل این معضلات نداشته باشند نمی توانند از پس آنها بر آیند، پس بی شک باید از فردی کمک بگیرند که به تمامی قوانین آشنایت داشته و هوش و ذکاوت کافی را برای دفاع از حقوقشان را دارا باشد، این فرد کسی نیست جز وکیل، در واقع حضور وکیل در بسیاری از پرونده ها توانسته بسیار مفید واقع شده و حتی در موضوعات کیفری جان خیلی از اشخاص را نیز نجات داده است. مع الاسف باید گفت کرج یکی از شهر های ایران می باشد که اشخاص زیادی را در بند معضلات حقوقی کرده است اما چنانچه بخواهند از زاین معضلات سر بلند بیرون آیند باید بهترین وکیل کرج کمک بگیرند،‌ اما نکته مهمی که باید ذکر کرد این است که آیا همه وکلا خوب هستند،؟ در جواب این سوال نمی توانیم بگوییم همه وکلا بد هستند اما این را هم نمی توانیم قبول کنیم که همه وکلا می تواند به درستی پرونده شما را پیگیری کرده و به سرانجام نیک برساند به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در این مقاله نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید! را برای شما به تحریر درآوریم تا شما عزیزان به راحتی بتوانید وکیل مدنظر خود را انتخاب کنید، تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

چرا به وکیل نیاز داریم؟

بی شک ما برای اینکه بتوانیم با مشکلات حقوقی دست و پنجه نرم کنیم به یک وکیل حاذق و ماهر احتیاج داریم، در واقع وکیل می توانید بهترین راهنما و مشاور برای ما باشد همچنین وکیل می تواند با جمع آوری ادله محکمه پسند و ارائه دفاعیه های موفق و دفاع از ما در مقابل قاضی نتیجه پرونده را به نفع ما تغییر دهد.

برای مثال در نظر داشته باشید شما هنگامی که سرما خورده اید به چه کسی احتیاج دارید؟ بله مسلم است دکتر حال چرا به دکتر نیاز داریم بله معلوم است زیرا تا زمانی که به دکتر نرویم نمی توانیم خودمان خودمان را درمان کنیم، مسائل حقوقی نیز مانند مسائل پزشکی از پیچیدگی های خاص خودش برخوردار است و چنانچه به درستی مورد پیگیری قرار نگیرد نه تنها حل نمی شود بلکه دشواری های دیگری را نیز برای شما بوجود می آورد.

همچنین این نکته را نیز باید در نظر گرفت که هر وکیل تخصص مربوط به خود را دارد و برای اینکه بتواند پرونده شما را به سرانجام برساند باید وکیلی را انتخاب کنید که در حوزه خودش فعالیت داشته و موفقیت های زیادی را به ارمغان آورده است.

برای مثال وکیلی که در حوزه ملکی کار می کند نمی تواند پرونده طلاق شما را به درستی پیگیری کند زیرا هر حوزه از وکالت قوانین منحصر به فرد خودش را دارا است. پس بهتر است برای رسیدگی به مسائل حقوقی طلاق تان به بهترین وکیل طلاق در کرج مراجعه کنید.

یا وکیلی که در حوزه کیفری قبول وکالت می کند دانش و تجربه اش در زمینه حقوق کیفری و جنایی می باشد پس نمی تواند به عنوان بهترین وکیل خانواده در کرج از آن نام برد.

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید!

هشت ویژگی بهترین وکیل کرج که باید بدانید!

همانطور که در مطالب بالا نیز خوانید امروزه به دلیل زیاد شدن مشکلات جامعه اشخاص زیادی با معضلات حقوقی در گیر هستند و برای اینکه بتواند این دشخوار ها را پشت سر بگذارند به وکیل احتیاج پیدا می کنند ، سوال مهم اینجاست ما برای اینکه بتوانیم یک وکیل خوب را پیدا کنیم باید به چه چیز هایی توجه داشته باشیم، مهم ترین مسئله ای که باید به آن توجه داشت ویژگی های بهترین وکیل کرج می باشد، به نظر شما بهترین وکیل کرج باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه خصوصیات وکیل کرج را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. امانت دار بودن وکیل: از مهم ترین مسائل در ویژگی های وکیل که باید در نظر داشته باشید امین و امانت دار بودن وکیل می باشد، در واقع وکیل نباید هیچگاه راز های موکل و از همه مهم تر اطلاعات موکلش را فاش کند.
  2. آپدیت بودن وکیل: همانطور که همه ما به این موضوع که قوانین کشور روزبه رو در حال تغییر میباشد آگاه هستیم، باید وکیلی را برای خود انتخاب کنیم که طبق قوانین روز اطلاعاتش را بروز کند. وکیلی که صرفا به اطلاعات قدیمی خود اکتفا کند نمی تواند وکیل خوبی برای قبول پرونده شما باشد.
  3. عدم سقم و بلوف زدن: یک نکته دیگری که باید بدانید؟ وکیلی را برای رسیدگی به پرونده تان انتخاب کنید که از سخنان دروغین و بلف زدن بپرهیزد. وکیل خوب در کرج باید موکلش را از روند پیگیری پرونده باخبر سازد و همچنین نتیجه پرونده را برای موکل توضیح دهد. همچنین وکیلی خوب است که از بزرگنمایی خود بپرهیزد یعنی به چیزی که می داند به نتیجه نمیرسد و یا از عهده این وکیل خارج است موکل را امیدوار نسازد.
  4. استفاده از تجربیات دیگر وکلا: یکی از ویژگی های بارز یک وکیل خوب استفاده از تجربه دیگران است وکیل تنها نباید به تجربه و دانش خودش بسنته کند بلکه باید از دیگر وکلایی که تجربه اینگونه از پرونده ها را داشته اند نیز کمک بگیرد.
  5. برخورد محترمانه با قاضی و کمک به حل پرونده: این مورد نیز مانند دیگر موارد از ویژگی های وکیل بشمار می آید، وکیل حاذق می بایست رفتار نیکو و محترمانه با قاضی داشته باشد همچنین با جمع آوری ادله مناسب و پیگیری های به موقع همچنین در جریان گذاشتن قاضی از روند پرونده به ایشان در حل پرونده کمک کند.
  6. رفتار محترمانه با موکلین: از دیگر ویژگی های وکیل باید به رفتار و کردار مناسب با موکلین اشاره کرد، وکیلی را در کرج انتخاب کنید که احترام با موکلین را جزو اولویت هایش قرار می دهد.
  7. پایبندی به زمان: پایبندی به زمان و آن تایم بودن وکیل در اولویت قرار دارد ، وکیل می بایست در تایم مقرر در دادگاه حضور پیدا کند در واقع وکیلی خوب است که بتواند زمان بندی مناسبی برای پرودن هایش داشته باشد.
  8. فن بیان قوی: وکیل نیز باید فن بیان و قدرت کلام بالایی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی در مقابل قاضی از شما دفاع کرده و حق و حقوق تان را بگیرد. وکیل باید بتواند با بیان شیوا و صدای رسا دفاعیه شما را ارائه دهد.

چهار نکته مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج!

خب همانطور که در مطلب بالا ویژگی های وکیل خوب را مطالعه کردید حال زمان آن رسیده است که با نکات مهم در انتخاب وکیل کرج آشنا شوید:

  1. تجربه و تخصص های وکیل: از مهم ترین نکاتی در هنگام انتخاب بهترین وکیل کرج باید در نظر داشته باشید، تجربه و تخصص وکیل می باشد. میزان تحصیلات وکیل، تعداد موفقیت در پرونده ها و از همه مهم تر تجربه وکالتش می تواند نشان دهنده ماهر بودن وکیل باشد.
  2. ارتباط قوی با موکل: از دیگر نکات قابل توجه برای موکلان! رابطه وکیل و موکل می باشد، صبر و بردباری وکیل، رفتار مناسب آن نشان دهنده تبحرش در مدیریت قوی وکیل می باشد.
  3. حق الوکاله وکیل: همچنین نکته بسیار حائز اهمیت برای انتخاب وکیل دستمزد وکیل می باشد. حتما قبل از بستن قرارداد با وکیل به روی هزینه و دستمزد توافق کنید، این مورد یکی از ضروری ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید.
  4. مشاوره قبل از اخذ وکیل: حتما قبل از سپردن پرونده تان به وکیل جلسات مشاوره با وکیل برگزارید کنید که بتواند شما را با جریانپرونده آشنا ساخته همچنین درباره روند کار وکیل و راهنمایی آن آشنا می شوید.

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید!

سخن پایانی

مقاله نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید! به پایان رسید در این مقاله نکاتی که لازم است در انتخاب وکیل مدنظر داشته باشید را برای شما نام بردیم، شما با خواندن این مطالب می توانید با نحوه انتخاب وکیل آشنا شده و همچنین با دانستن این مطالب در انتخاب وکیل مدنظرتان دقت لازم را به کار بگیرید تشکر که تا آخر مطالب همراه ما بودید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی