بیت کوین

«برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.»

به گزارش ایران‌پژواک، یک کارشناس بازارهای مالی با تاکید بر اینکه برای نگهداری رمز ارزها، هیچ کدام از صرافی ها، چه داخلی و چه خارجی را توصیه نمی کند، گفت: اصلا توصیه نمی کنم رمز ارزها در صرافی ها نگهداری شوند، برای نگهداری رمز ارزها، قطعا کیف پول های دیجیتال و سخت افزاری را پیشنهاد می کنم. برای معامله کردن در بازارهای قرارداد ما به التفاوت یا «سی اف دی» (CFD) ، بیشتر معامله در بروکرها (Broker) را توصیه می شود..

محمد غفاری، با اشاره به دوره های متعددی که از سوی برخی افراد یا موسسات با عنوان آموزش فعالیت در بازار رمز ارزها برگزار می شود، درخصوص مواردی که مردم باید نسبت به این دوره ها مدنظر داشته باشند تا گرفتار سوء استفاده گرها نشوند،تصریح کرد:مردم باید توجه داشته باشند که معمولا وعده هایی که برای این دوره ها داده می شود، از سوی افرادی است که به دنبال سوء استفاده هستند. با روشهای شبه علم و تکنیکال می خواهند افراد را به سودی برسانند که هنوز خود به آن نرسیده اند! در واقع ملاک تشخیص این است که آنها نشان دهند خودشان سرمایه گذاری موفقی در بازار رمز ارز و ارز داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه روان شناسی افرادی افرادی که می خواهند در این دوره ها شرکت کنند هم بسیار مهم است، افزود: بعد از دو سال تحقیق، به این نتیجه رسیدم که حدود ۲۰درصد از مردم این پتانسیل را دارند که در این بازارها با نوسان گیری موفق شوند. ۸۰درصد بقیه، حتی اگر آموزش درست هم بگیرند، پتانسیل لازم برای اینکه بتوانند با نوسان گیری سود کنند، ندارند.

این کارشناس بازارهای مالی ادامه داد: آنها که دنبال یادگیری چگونگی سودآوری در بازار رمزارزها هستند، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروند. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروند و سودآوری را از آنها یاد بگیرند. این افراد در بلندمدت موفق تر عمل می کنند.

غفاری درباره میزان اعتمادی که مردم می توانند به صرافی های داخلی و خارجی داشته باشند و نکاتی که باید در این رابطه در بازار رمز ارزها مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: اصلا توصیه نمی کنم رمز ارزها در صرافی ها نگهداری شوند، برای نگهداری رمز ارزها، قطعا کیف پول های دیجیتال و سخت افزاری را پیشنهاد می کنم. برای معامله کردن در بازارهای قرارداد ما به التفاوت یا «سی اف دی» (CFD) ، بیشتر معامله در بروکرها (Broker) را توصیه می کنم.

وی گفت: در این شرایط در واقع، کسانی که می خواهند نوسان گیری کنند، اگر در بروکرها این اقدام را انجام دهند، احتمال بردشان خیلی بیشتر می شود. آنها که می خواهند رمز ارزها را نگهداری کنند، کیف پولهای سخت افزاری برای آنها بهترین راه حل است. من هیچ کدام از صرافی ها، چه داخلی و چه خارجی را توصیه نمی کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی