• ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر: 39401
مصطفی پور محمدی

پورمحمدی به عنوان سیاستمداری کارکشته، حتماً می داند که در این دوره از انتخابات، شانسی برای برد ندارد ولی با بیان قوی، ادبیاتی منطقی و روزآمد و خشم های کنترل شده و گاه، بازگویی برخی واقعیت های پشت صحنه، برندی مقتدر و مطلع از خود ساخت و به جایگاه سیاسی خود ضریبی جدی داد.

به گزارش ایران‌پژواک از عصرایران، جمله طلایی این دوره از مناظرات ابتدا مربوط به پزشکیان بود و سپس از آن پورمحمدی.

در یکی از مناظره ها، زاکانی با اعتماد به نفس خاصی رو به پزشکیان کرد و گفت: من نمی گذارم تو رئیس جمهور شوی. پزشکیان هم در پاسخ ، آن جمله طلایی را گفت: یا جای خدا نشسته ای یا جای مردم.

بسیاری این جمله پزشکیان را بیان خلاصه دردهای مردم ایران دانستند چرا که عده ای با توهم این که جای خدا یا مردم نشسته اند، برای یک ملت تصمیم می گیرند و نتیجه اش نیز شده است همین وضعیت کنونی.

دومین جمله طلایی نیز فرازی از جمع بندی نهایی پورمحمدی بود که در آن، با اشاره به شعار انتخاباتی جلیلی، "یک جهان فرصت، یک ایران جهش" او را چنین نقد کرد: "یک جهان کم آگاهی و ادعا و یک ایران فرصت های برباد رفته" و بدین ترتیب مانند موشکی نقطه زن، کاخ شعار او را در واپسین دقایق مناظره فرو ریخت.

پور محمدی چنین گفته بود: «... به نام دین نشانه گرفتند ایمان مردمان را ، من هم خسته ام از سخنان دوپهلو و رفتارهای دوگانه آنها که در خلوت غصه رنج مردم نداشتند و در جلوت، سخن می گویند از فرصت ها و رویش ها، من هم در شگفتم از یک جهان کم اگاهی و ادعا و یک ایران فرصت های برباد رفته.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی