• ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
  • کد خبر: 39422
TG۳

هرکسی می‌تواند با خودروی آفرودی به ماجراجویی‌های جذاب برود؛ اما شنیدن عبارت «آفرود با اتوبوس» بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد. به‌تازگی یک شرکت آفرودی از جدیدترین اتوبوس‌های مخصوص آفرود خود رونمایی کرده است.

به گزارش ایران‌پژواک، شرکت Torsus از جمهوری چک به ساخت اتوبوس‌های آفرودی مشغول است. اتوبوس آفرود ۴×۴ پراتورین این شرکت در سال ۲۰۲۰ بسیاری را جذب خود کرد. جدیدترین مدل این شرکت به نام TG۳ اخیراً معرفی شده است.

موتور ۶٫۹ لیتری ۶ سیلندر دیزلی با قدرت ۲۴۰ اسب بخار، متصل به گیربکس دوازده سرعته تیپماتیک اتوماتیک ZF ساخت مان (MAN) با قفل دیفرانسیل در محورهای جلو، میانی و عقب در این اتوبوس همچنان حضور دارد.

اتوبوس ۴×۴ ویژه سفرهای آفرود(+عکس)

به گفته Torsus، استحکام این خودرو در کنار تجربه سفر با آرامش، افزایش‌یافته است. مجموعه جدید سیستم تعلیق بادی در جلو به کار گرفته شده و فنرهای عقب موجود در مدل قبلی با سیستم تعلیق بادی نیز جایگزین شده‌اند. این شرکت، الگوریتم ویژه‌ای برای سیستم تعلیق ایجاد کرده است که باعث می‌شود اتوبوس هنگام حرکت در خارج از جاده، احساس کنترل‌پذیری بیشتری داشته باشد.

اتوبوس ۴×۴ ویژه سفرهای آفرود(+عکس)

اگر با مدل‌های قبلی Pretorian آشنا باشید، متوجه خواهید شد که TG۳ دارای کابینی بازطراحی شده با داشبورد و شیفتر دنده جدید است.

اتوبوس ۴×۴ ویژه سفرهای آفرود(+عکس)

اتوبوس Pretorian TG۳ با قیمت پایه ۲۴۴ هزار دلار، معادل ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قبل از اضافه کردن تجهیزات اضافی عرضه خواهد شد.

اتوبوس ۴×۴ ویژه سفرهای آفرود(+عکس)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی