مسکن

این روزها یافتن آپارتمان‌های ارزان قیمت و نوساز تقریبا تبدیل به کار سختی شده است.

به گزارش ایران پژواک، در حالی که میانگین قیمت مسکن در تهران بیش از ۳۰ میلیون تومان شده؛ اما در برخی محله‌ها و مناطق پایتخت می‌توان آپارتمان‌های نوساز با قیمتی بین ۱۵ تا بیش از۴۰ میلیون تومان و با توان اقتصادی بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان خریداری کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان بودجه برای خرید آپارتمان نوساز در نظر گرفته‌اید می‌توانید در محله زمزم و خیابان زهتابی یک واحد ۱۱۵ متری را به قیمت یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان و به عبارت بهتر با متری ۱۵ میلیون تومان خریداری کنید.

در رتبه دوم ارزان‌ترین املاک نوساز محدوده وردآورد قرار دارد که یک آپارتمان نوساز ۱۳۳ متری را می‌توانید با ۲ میلیارد تومان بخرید.

در میدان قزوین یک واحد ۸۴متری نوساز را متری ۱۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و با قیمت کل ۱.۵ میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

گران‌ترین فایل مربوط به یک آپارتمان ۴۲ متری در شهران است که متری ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت کل یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان برای فروش آن تعیین شده است.

در جایگاه بعدی، یک واحد ۴۷ متری در پیروزی قرار دارد که مالک برای فروش آن به ازای هر متر ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت کل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان درخواست کرده است.

قیمت آپارتمان‌های نوساز پایتخت

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی