مسکن

اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارند و اگر شما نمیخواهید بودجه‌ زیادی را به این امر اختصاص بدهید این گزارش را مطالعه کنید. در این گزارش به بررسی واحد های ۳ میلیاردی تهران پرداخته‌ایم تا شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی کنیم.

به گزارش ایران‌پژواک، واحد آپارتمانی در محدوده جیحون با متراژ ۶۴ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۱ سال از ساخت این ملک میگذرد در روز های گذشنه با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین واحد ۲۰ ساله دیگری در همین محدوده با متراژ ۶۳ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با سرمایه ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمانی ۷ ساله در منطقه سلسبیل با زیربنای ۶۲ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

و برای خرید واحد آپارتمانی ۴۸ متری در محدوده پیروزی درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد میگذرد و ۱ اتاق خواب نیز دارد، لازم است بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنید.

برای خرید واحد آپارتمان دیگری در محدوده تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد را میتوانید با سرمایه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

ولی اگر به واحد های نوساز علاقه دارید، میتوانید واحدی ۱۰۶ متری در منطقه تهرانپارس‌غربی را با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

و آپارتمانی ۵۱ متری در محله منیری تهران با ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

با کمتر از ۳ میلیارد تومان کجا می‌توان خانه خرید؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی