بورس

یک کارشناس بازار سرمایه تاکید می‌کند: کلا اگر ریسکی از سمت دولت متوجه بازار نشود، بورس می‌تواند رشد کند و رکورد جدیدی در شاخص‌های بازار سرمایه ببینیم.

به گزارش ایران‌پژواک، بهنام صمدی با پیش‌بینی وضعیت بازار سرمایه تا پایان سال می‌گوید: بازار سرمایه واقعا نسبت به بقیه بازارها، از تورم نرخ دلار عقب است. یعنی خیلی از سهم‌ها با دلار ۲۸ هزار تومان معامله می‌شوند و بازار از نظر بازدهی نسبت به سایر بازارها عقب است.

وی تاکید می‌کند: به نظر می‌رسد اگر تنش‌ها فروکش کند، می‌تواند تا پایان سال به سقف قبلی که در اردیبهشت‌ماه ثبت کرده بود، برسد؛ به خصوص این‌که گزارش‌های ۹ ماهه خوبی داشتیم.

این کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار در سال ۱۴۰۳ تصریح می‌کند: در نیمه اول سال، مجامع را داریم و از الان برای خیلی‌ها قیمت‌ها جذابیت دارد که بخرند و سود مجامع را از اردیبهشت تا تیرماه بگیرند. به نظر من بازار می‌تواند در سال آینده وضعیت رو به رشد صعودی داشته باشد؛ به خصوص این‌که فعلا بازار ارز هم تکان خورده است و این، یک پارامتر موثر روی بازار سرمایه و سوددهی شرکت‌هاست.

صمدی تاکید می‌کند: کلا اگر ریسکی از سمت دولت متوجه بازار نشود، بورس می‌تواند رشد کند و رکورد جدیدی در شاخص‌های بازار سرمایه ببینیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی